We did it, scouts!

26 September, 2010 at 3:57 pm Leave a comment

“Am găsit un fotoliu. Mamă ce pute!!!”; “o culegere de matematică…”; “ăsta-i un parbriz de Dacie!”… sunt frânturi de fraze ce se auzeau ieri printre cei 40 de cercetaşi care s-au implicat în proiectul “Let’s do it, România!”

Sunt cuvinte care rezumă mizeriile (şi la propriu şi la figurat) pe care le-am strâns ieri din Leliceni.
Aparent o zonă curată, buruienile destul de mari ascundeau o adevărată groapă de gunoi. Pe măsură ce păşeam, un pet sau un lighean (sau orice altceva vă puteţi imagina) ne alunecau sau scârţâiau sub tălpile noastre.
Şi atunci am început să adunăm. Şi umpleam un sac şi mai dădeam de un strat de gunoaie.
Da da, pentru că erau straturi de gunoaie!
Şi mai scoteam o bluză sau un pantof şi ni se mai întorcea odat’ stomacul pe dos… dar nu ne plângem fiindcă noi am ales  să facem asta.

Până una alta noi ne-am simţit bine! De la ăl mai mic lupişor la ăl mai mare lider. De glumit, am glumit; de muncit nu mai vorbesc, mai ales că în trei ore am strâns cam 140 de saci de gunoi. Şi fără modestie, ne-am făcut treaba cum trebuie şi am fost şi cel mai numeros grup din oraş ieşit la ecologizare!

În plus,  Edmi îşi poate îndeplini visul de a-şi deschide propriul turkalo, că acum are marfă din plin! 😀

Text: Inermis

Foto: Lynx

Entry filed under: Chestii Generale. Tags: , , , .

Ecologizare la viteză maximă Un nou an cercetăşesc a început!

Leave a Reply

Subscribe to the comments via RSS Feed


Stai ca nu apare poza. Da refresh!

Calendarul Nost’

September 2010
M T W T F S S
« Aug   Nov »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930  

Arhiva articole


